امسال متعددی از دشمنی بین سلبریتی ها دیده شده که برخی از آنان با جنجال و برخی دیگر نیز بدون رسانه ای شدن در جریان بود. در حالی که برخی از این دشمنی ها اخیراً شروع شده بود اما بعضی از این دشمنی ها ریشه در سال های دور داشته و طی چند سال اخیر نیز ادامه داشته اند و عمق و علت آن ها انسان را شگفت زده می کند. البته برخی از سلبریتی ها نیز اختلافات و دشمنی های خود را کنار گذاشته و به این رفتار ناخوشایند خود پایان داده اند.

در این میان دشمنی هایی نیز دیده می شود که انتظار نمی رود به این زودی ها آشتی را در پی داشته و باید انتظار داشت در سال های پیش رو نیز همچنان ادامه داشته باشند. در ادامه می خواهیم شما را با جالب ترین دشمنی های سلبریتی ها در سال ۲۰۱۷ آشنا کنیم.

۱۲- ترزا گیودیس و سوفیا ورگارا

دشمنی این دو تا حدودی یک طرفه بوده است. گیودیس تلاش داشت که دشمنی را با ورگارا آغاز کند و این بازیگر سرشناس را «هرزه» خطاب قرار داد. ظاهراً دلیل دشمنی ترزا گیودیس این بوده که زمانی که در حال عکس گرفتن بوده است ناگهان ورگارا وارد شده و بین او و دوربین قرار گرفته است که این موضوع باعث ناراحتی شدید گیودیس شده و علاوه بر توهین فوق او را یک مهاجر آواره خطاب کرده است. همچنین وقتی ادعا شد که ورگارا خطاب به مدیر تبلیغات خود گفته است که دوست ندارد با این زن (ترزا گیودیس) عکس بگیرد نیز گیودیس با بددهنی های متوالی از خجالت او درآمده است. اما ورگارا همواره خویشتنداری کرده و هیچگاه جواب دشنام های گیودیس را نداده است.

۱۱- تیلور سویفت و کیم کارداشیان، کانیه وست


دشمنی تیلور سویفت با کیم کارداشیان و کانیه وست که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود امسال نیز همچنان ادامه دارد. این دشمنی به حدی بوده که تیلور سویفت در یکی از آهنگ هایش با نام «ببین مرا به چه کارهایی واداشتی» (Look What You Made Me Do) به اشعاری که در ادامه می آید این دو را مورد سرزنش قرار داده است: من بازی کودکانه شما را دوست ندارم، صحنه لرزان شما را دوست ندارم، نقشی که مرا مجبور به ایفای آن کردی، نقش یک احمق، نه من از تو خوشم نمی آید. در تمام این آلبوم به وضوح اشاراتی به این دشمنی شده است.

همچنین وی در یکی دیگر از آهنگ هایش به نام «به همین دلیل نمی توانیم چیزهای قشنگی داشته باشیم» (This Is Why We Can’t Have Nice Things) درباره موضوعی می گوید که در آن کانیه از سویفت اجازه می گیرد که اسم او را در یکی از آهنگ هایش بیاورد و سویفت نیز با این موضوع موافقت می کند اما بعدها کیم کارداشیان یک مکالمه صوتی از صحبت های سویفت با کانیه را در یکی از رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد. این شعر بدین شرح است: خیلی خوب بود که بار دیگر با هم دوست باشیم، آنجا من به تو یک شانش دیگر دادم، اما وقتی که دستم را می فشردی از پشت به من خنجر زدی. این دشمنی به این زودی ها پایان نخواهد یافت و باید سال آینده نیز منتظر مشاجرات شاعرانه این سه باشیم.

همچنین بخوانید:

۱۰- نه نه لیکز و کیم زولچیاک بیرمن، بریل بیرمن


بریل بیرمن، دختر کیم زولچیاک بیرمن، دشمنی اش را با لیکز زمانی شروع کرد که ویدیویی از سوسک هایی که در یکی از دستشویی هایی لیکز پرسه می زدند را در اسنپ چت قرار داد. لیکز نیز این ویدیو را در اینستاگرام قرار داده و زیر آن نوشت:” ما سوسک نداریم! اگر یکی پیدا کردی اونو با خودت بیار نشونم بده، در غیر این صورت حتماً از حلقوم بو گندوی خودت بیرون اومده. لطفا این رو هم بدان که وقتی بخوای سر به سر من بذاری حسابی حالتو می گیرم. برو یه جایی که باد به او لب ها و دیگر جاهای عملیت بخوره که بفهمی هیچوقت کایلی جنر نخواهی بود.

منبع:روزیا تو