۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بیوگرافی جرارد پیکه

جرارد پیکه برنابئو «Gerard Piqué» فوتبالیست مشهور اسپانیایی در ۲ فوریه ۱۹۸۷ در شهر بارسلونای اسپانیا درخانواده‌ای کاتلان بدنیا آمد. پدرش تاجر بودو مادرش مدیریت بیمارستان صدمات ستون فقرات بارسلونا را بر عهده داشت. وی دارای یک برادر کوچک‌تر از خود بنام مارک می باشد.

جرارد پیکه فوتبال خودرا درسال ۱۹۹۷ در تیم نوجوانان بارسلونا آغاز کرد اما قبل از این کـه نخستین قرارداد حرفه‌ای خودرا با باشگاه امضا کند، تصمیم گرفت کـه درسال ۲۰۰۴ بـه تیم منچستریونایتد برود و ادامه فوتبال خودرا دراین تیم سپری کند.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی نیازی

آشنایی با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما وتلویزیون

بهنوش طباطبایی (متولد 27 اردیبهشت 1360)، بازیگر اهل ایران است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.

بهنوش طباطبایی دست به رسوایی زد | علت طلاق از مهدی پاکدل+عکس

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی نیازی

ایمیل به ما تماس با ما سحر قریشی و پارتنر بى نظیرش +عکس

 

سحر قریشی عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۴:۱۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی نیازی

با دشمنی های باورنکردنی سلبریتی های مشهور در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

امسال متعددی از دشمنی بین سلبریتی ها دیده شده که برخی از آنان با جنجال و برخی دیگر نیز بدون رسانه ای شدن در جریان بود. در حالی که برخی از این دشمنی ها اخیراً شروع شده بود اما بعضی از این دشمنی ها ریشه در سال های دور داشته و طی چند سال اخیر نیز ادامه داشته اند و عمق و علت آن ها انسان را شگفت زده می کند. البته برخی از سلبریتی ها نیز اختلافات و دشمنی های خود را کنار گذاشته و به این رفتار ناخوشایند خود پایان داده اند.

در این میان دشمنی هایی نیز دیده می شود که انتظار نمی رود به این زودی ها آشتی را در پی داشته و باید انتظار داشت در سال های پیش رو نیز همچنان ادامه داشته باشند. در ادامه می خواهیم شما را با جالب ترین دشمنی های سلبریتی ها در سال ۲۰۱۷ آشنا کنیم.

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۸ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی نیازی

پریناز ایزدیار و جواد عزتی در فیلم مغز استخوان حضور خواهد داشت

مدتی پیش اعلام شد که حمیدرضا قربانی قرار است فیلمی با نام «مغز استخوان» را بسازد. فیلمنامه این فیلم توسط علی زرنگار و تهیه کنندگی آن نیز توسط حسین پورمحمدی صورت گرفته است. حال در تازه ترین اخبار اعلام شده که پریناز ایزدیار و جواد عزتی به عنوان اولین بازیگران به این فیلم اضافه شده اند.

 

ادامه مطلب...
۰۳ مهر ۹۸ ، ۰۸:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی نیازی

راز خوش‌تیپی مریلا زارعی چیست

یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ایران مریلا زارعی است. که در کنار این ویژگی صفت یکی از خو‌تیپ‌ترین‌ها را هم باید به او داد اما راز خوش تیپی مریلا زارعی چیست.

 

مریلا زارعی متولد سال 1353 است، یعنی او وارد میانسالی شده با این وجود هنوز تیپ و استایل خودش را حفظ کرده است. مهم‌ترین نکته درباره او این است که به‌هیچ‌وجه سراغ آرایش غلیظ نمی‌رود. از طرفی مریلا زارعی هرگز عمل زیبایی انجام نداده و ترجیح داده چهره‌اش طبیعی باقی بماند.

سریال «جیران» کلید خورد؛ مریلا زارعی در نقش مادر ناصرالدین شاه | پایگاه  خبری جماران

 

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۸ ، ۰۸:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی نیازی